Varmt...

Satan va det är varmt här nu!
Inte många som orkar va ute på dagarna. Fast man ska väl inte klaga, jag gillart ju egentligen. Men med feber å skit sitter jag hellre inne. Nästan hela teamet e sjuka just nu. Bara att bita ihop å göra så gott man kan. Dr Davis e iaf min bästa vän just nu :-)
Ska till Lissabon på 2dagars denna vecka, ska bli riktigt nice. Å TMN på onsdag å portera mitt nummer, så att jag slipper bli ruinerad mer när jag pratar med mina darls på paradisön.
Annars ser jag mest fram emot semestern just nu. 4 veckor kvar sen kommer jag =)

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Din stackare, lyckades jag lämna kvar bacillerna hos dig. Tur att dr.Davis finns. Krya på dig!Kramisar...

2008-07-28 @ 22:36:09
Postat av: Charmiga Carina

Jag längtar tills du är hemma igen. Sök något bra till vintern så kommer vi och hälsar på :) Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback