Färdigsolat

När det så var dags för siesta idag så hade jag tänkt att ta mig ner till stranden. Sista chansen till att få lite sol på kroppen innan jag åker hem, men nej då. Självklart hade trötta jag strategiskt nog placerat min bikini på sängen när jag åkte iväg till jobbet imorse så den fanns ju såklart inte när jag väl behövde den. Suck, stånk å stön.
Var ju bara att sätta sig på cykeln i denna hetta och bege sig hemåt men väl hemma tog tröttheten överhanden. Lat som jag är bestämde jag mig helt enkelt för att det var för jobbigt att gå ner på stranden så nu sitter jag på 42an men datorn istället å ni där hemma får ta att jag e blek som ett as när jag kommer hem.

Igår hade jag dock en mycket trevlig dag. Ledig som jag var så åkte jag å la mig å solade med Karina. När vi tyckte att vi fått nog av solen (vilket brukar gå ganska så fort) vandrade vi bort till 42an för lite Sangria. När vi väl satt där ringde Reeta å undrade om jag villde med på Rhythm of the Dance som är här å turnerar å hon hade lyckats få gratisbiljetter. Självklart ville jag det!
Så 5 tjejer drog vi iväg bort till Silves för att se showen, å vilken show!
25 november är de på Circus i Stockholm... Se den!
Alldeles fantastisk =)

http://www.rhythmofthedance.com/

Något annat fantastiskt är att jag är hemma om bara 4 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback