6 dagar...

Vet att jag skiver för lite igen... Men det mesta av min vakna tid går åt till att lämngta till på tisdag!!! Så här mycket har jag nog aldrig någnsin längtat efter att få komma hem. Ska bli så sjukt kul att få täffa alla bejbs!
Å pricken över i't vore ju om 'Dr Somboon house'kryssningen blir av, saknar mina "roomies" från Thailand jue.

Finns några luckor kvar i mitt sprängfyllda schema (som jag tyvärr blev tvungen att fixa för att veta att jag hinner träffa alla jag vill), så bara messa eller ring så ses vi om en vecka =)

Det ända jag önskar e att jag kunde träffa alla hestarna me men man kan ju inte få allt här i livet och Madeira ligger j inte i Suecia...



(Angelica; bilden e från Dominikanska. Hittade online =) )


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hoppas du kommer dit!

2008-08-20 @ 16:01:57
Postat av: Mamsing

Jag vet att jag inte är ensam om att längta tills du kommer hem.Det ska bil soo nice!!!

2008-08-21 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback