Mammas vecka



Hade verkligen glömt hur sjukt god Espetadan är på Viola. Men i lördags blev jag påmind och mamma å Kentha fick njuta de me. Då var vi på ötur och avslutad som sig bör på Viola. Kentha blev bjuden på både Poncha å Brandy och vi njöt verkligen av sjukt god mat. Vi drack även poncha i Serra de Agua, den tyckte mamma var bättre. Tyvärr hade vi inte vädergudarna med oss men vi såg iaf Cabo Girão, Serra de Agua, Paul do Serra, Porto Moniz, Santana och Camara de Lobos.

Vi har oxå hunnit med en katamarantur. Tyvärr var Pedro ledig men vi njöt av Pilot Wales och av att segla så oss gick det ingen nöd på. Å besättningen var så goa å hjälpsamma.
Vi var oxå uppe en sväng på jobbet å häsade på och vi har provat Madeiravin.

Har varit sjukt nice att ha mamma å Kentha här!
Vi har gjort så mycket men ändå hunnit sola och dricka grön sangria =) Så lite färg (och extra kilon) har man fått under veckan. Ett nytt ragg skaffade jag mig oxå. Vår goa servitör på Porto Mare... Får se om han tar sig loss å gör oss sällskap på Copa i helgen.

Tack mamma och Kentha för en underbar vecka!
Älskar er!


Kommentarer
Postat av: lilla syster

Va kuul,jag hade också velat följa med!!!
Men men nu kommer väl pappa och Ann snart också...jag hälsar på dig när du jobbar lite närmre närta gång eller när jag å stefan skrapat fram miljoner på Triss;)
Älskar dig,
Puss

2007-09-19 @ 12:52:59
Postat av: Mamsing

Bella, tack för en härlig vecka full med upplevelser av både det ena och det andra!
Älskar dig!

2007-09-19 @ 21:21:39
Postat av: Carina

Längtar tills du kommer hem vännen, nu är jag i stoooort behov av söndags terapi på Sockenplans Thai


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback