Tre veckor

Nu är det bara tre veckor å två minuter kvar till planet lyfter från Madeira hem mot Sthlm (via London)!
Tre ynka veckor... Vad fan ska jag göra av de som är kvar??? Finns så mycket av älskade Madeira som jag kommer ha svårt att klara mig utan i Sverige, även om jag ju kommer att komma tillbaka hit. Men ändå... Separationsångesten börjar smyga sig på.

Fortfarande hemma å sjuk. Snörvlig som satan och lite av huvudvärken hänger kvar men mycket piggare än tidigare i veckan. Ska till å med försöka orka ta mig ner till Sésamo för att köpa frukost å cigg för inget av det finns hemma.
Men mycket mer än så orkas inte. Tack och lov är inte vädret det bästa så jag behöver inte ha ångest över att kroppen inte orkar gå ut samtidigt som jag kanske orkar gå 100 meter när solen inte ligger på så jävligt.

Kommentarer
Postat av: Katja

Men usch, låter inget vidare. Krya på dig.
Kram Katja

2007-10-26 @ 14:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback