Pa besok i Pipa

image279

Har lyckats hitta mig till Pipa. Det ar en storre by med lite shopping och sant. Hittade oxa ett internetcafe som ni marker, natverkskortet strular som fan och hela datorn me sa det far bli att klippa och klistra nar jag kommer hem (for blogga gor jag i worddokument salange) =)
Har fatt byta rum idag sa antligen sliper jag alla myror!
Har aven fotat myror och mogel sa Ving kommer inte undan nar jag kommer hem. Men jag har kommit over det och njuter riktigt mycket av denna semester (antligen) och har det varsta mys. Borjar sakna sallska daremot sa Carina och Melissa; ni lar inte komma undan nar jag kommer hem =)
Har saklart hittat mig en alldeles egen liten Brasse me =) Gaspar heter han och jobbar i repan pa hotellet. Inte sa poppis fran agarnas sida men frack som jag ar sa sa jag faktiskt till Ola att de kan de faktiskt unna mig som varit sa missnojd forsta veckan och jag aker ju hem sen. Da sa han inget mer och lat oss va =)
Jag lever och har det bra iaf, mer om sjalva resan far ni nar jag kommer hem om en vecka och lite till. Har jui ntervju mer eller mindre direkt nar jag landar men efter att jag fatt det jobbet (maste ju fa hoppas iaf) sa ska jag klippa och klistra sa att ni far lasa. Ha det sa bra alla och ta hand om er!
Det gor jag =)

Pussar i massor


(Angelica: Nope har ingen Mp3, har bara musiken pa mobilen)

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej gumman, tyvärr kan jag inte hämta dig på Arlanda när du kommer hem. Antingen är jag i Thailand (förhoppningsvis) eller så börjar jag åtta dagen efter. Kram kram

Postat av: madish

usch vad du är saknad. kommer du snart? ön är inte lika rolig.

2007-12-04 @ 23:56:37
Postat av: Mamsing

Har du fått tag på José än?

2007-12-05 @ 10:08:52
Postat av: Fifflan

du saknas. det är kallt. jag har nyheter när du kommer hem. eller så mailar jag. hoppas du har det bra! puuuss

2007-12-05 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback