Nytt jobb!

=) Så ser jag ut just nu, ett stort leende hela jag!
Har provat nya jobbet i helgen och jag kan inte säga annat än att jag redan stortrivs. Visst, det är sjukt mycket rutiner och nya saker att lära men det är det ju alltid när man börjar med något nytt. De jag jobbat med och de jag träffat av personalen är jättetrevliga och det har varit jättenöjda med mig (vad de sagt iaf *s*)  Att jag som ny har kunnat lära de jag jobbat med saker redan nu kändes jättebra, det är skönt att jag inte är helt ny i branchen iaf.
Hade ett samtal med chefen när jag jobbat klart idag och hon var jättenöjd och hälsade mig varmt välkommen. Skulle det hända där jag jobbar idag...? Knappast!!!
Ska träffa ägaren i veckan igen och göra upp de sista detaljerna och sen är det ByeBye tunnelbanan! =)
Fan va skönt det känns!

Kommentarer
Postat av: rico

Blir nog skönt för oss alla.... haaa, näää... har ju knappt träffat dig på jobbet på sistone!! Det kommer bli såååå tooooooomt utan dig, buhu buhu.... men det är ju alltid kul när nån kan ta sig ur connexträsket!!! LYCKA TILL!!! :D

2006-04-24 @ 13:31:44
Postat av: Anders

Håller med föregående talare....uuuuaaaaaa
men va fan man kan ju terra varandra i cyber-rymden..
Hehe...jag vet var din email bor...
Puss på dig så syns vi.

2006-04-24 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback