Kontroll på SÖS

Idag var jag så inne på överburenhetskontroll. Något tidigare än vanligt eftersom jag haft så mycket krämpor. Ctg visade bra men mitt annars så konstant perfekta blodtryck var plötsligen högt. Ultraljudet å mätningarn var bra. Hon sa då att vi gör hela kontrollen å planering för igångsättning på en gång så skulle jag slippa komma tillbaka i mitten av nästa vecka. Eftersom jag är så svullen så ville de ha ett urinprov å när de första resultaten kom så blev det dock annat ljud i skällan. Hon ställde massa frågor om jag varit sjuk under graviditeten å sen så sa hon att hon skulle skicka in provet på djupanalys över helgen för att verkligen se vart felet låg. Så nu måste jag tillbaka på måndag igen för en ny kontroll. På grund av detta fick jag inte ens en liten sömntablett med mig så nu ska jag försöka få helgen att gå. Vila, vila å vila för så mycket sömn lär jag knappast få. Det tacksamma är iaf att jag på måndag kommer att få ett definitivt datum för igångsättning vilket (trots att just igångsättning kanske inte är vad jag egentligen vill) känns oerhört nice.

Nu tycker jag mig se ett ljussken i slutet av tunneln!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, ljuset är snart en stor sol! Baby på G och det är bara så underbart! Kom ut nu lilla baby så vi får se bild! Stort lycka till iaf, nu är det snart gjort!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback