Äntligen här!



Så är han äntligen här, vår Eros Alexandro Ramos!
Fredagen den 9 september kl 15 befann vi oss på förlossningen för att sättas igång då jag gått två veckor över tiden och var i gravvecka 42+0. Nästan 24 timmar tog det och allt slutade med akutsnitt men lördagen den 10 september kl 15.09 föddes han så, vår perfekta son.
En dryg vecka har gått å vi försöker komma in i någon form utav rutin. Han sover inte så mycket som jag skulle önska så städning, mat å hygien till mig är sånt som lågprioriteras ganska ordentligt. Men vi spenderar dagarna med att mysa å vänta på att pappa ska komma från jobbet å göra oss sällskap.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett stort och varmt grattis Isabelle! Så fin han är, Eros - vackert namn har han med. Ni måste bara vara de mest stolta föräldrarna som finns just nu. Ta väl hand om er. KRAM från Malin.

2011-09-20 @ 18:19:23
Postat av: Nybliven mormor & stolta Kentha

Ni är så otroligt duktiga föräldrar båda två! Älskar er

2011-09-20 @ 21:38:20
Postat av: Marika

Åh gud han är ju verkligen perfekt! Kan inte vänta tills jag får träffa er, saknar dig massor! Kraam<3

2011-09-21 @ 22:14:06
Postat av: Linda

Oj så fiiin! Men akutsnitt? Berätta mer! Hehe, get used to duschar på under 30sek och stress, men det är värt det:-). Kram!

2011-09-23 @ 22:23:03
Postat av: Isabelle

Linda: du kan få läsa hela förlossningsberättelsen i detalj om du vill. Den kommer i den svenska tidningen Mama inom kort :)

2011-09-24 @ 08:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback