Ute efter 21!

Visst, jag kräks fortfarande som en gnu men jag blir något piggare för varje dag som går nu och det är oerhört tacksamt. Så igår bestämde vi oss för en kvalitetsdag tillsammans. Eftersom han kom hem först på morgonen och jag fortfarande är lite rädd för solen så blev det en dag i sängen.
På eftermiddagen tog vi en promenad och på kvällen gav vi oss iväg till Odjo D'Agua för att lyxa till det med en god middag. Efter middagen var jag fortfarande ganska pigg så vi tog en promenad i byn och gick in på Cabo Bar en stund. Det var mitt första barbesök sedan början av december så det var riktigt kul!
Hemma var vi inte förrän efter midnatt och då la vi oss i soffan och tittade på en riktigt bra film vi hittade på tvn. Där somnade väl jag efter en stund men jag är fortfarande stolt över att ha varit vaken så länge och fortfarande mått bra under vägen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback