Missat blodprov

Imorse åkte vi till sjukhuset i Espargos för att ta blodprov. Ni som känner mig vet vilken fobi jag har för nålar med panikångest och svimning. Sjukt nervös blev jag av att behöva vänta först. Tom mage och kräkningar gjorde inte saken bättre. När det väl var min tur ick jag in i étt rum som bestod utav två stolar och en sköterska som satt å stack på löpande band. Det var typ sjukt hur fort det gick och ingen möjlighet att lägga sig ner för sånna som jag som vet att jag svimmar.
Panikattacken kom och jag gick därifrån. Arikson skulle med som stöd men han blev bara arg för att jag inte genomförde det. Ringde Frida för att få höra en trevlig stämma och för att fråga mer om doktorn i Murdeira, som vi först skulle gått till men som var i Tyskland i en halv evighet. Hon berättade att han är supersöt och tar hand om blodprover och ultraljud himself så fort som fan lämnade jag sjukhuset och begav mig till Murdeira för att boka tid hos honom istället.
Väl där träffade jag honom och han verkar iaf vara mänsklig så på torsdag eftermiddag ska jag dit på första besök å så får vi se när det blir tid till att försöka med blodprov igen, troligen snart eftersom tiden rinner iväg men som det heter här... No Stress...

Idag är det 12 veckor kvar till sista flyget går hem för säsongen vilket oxå betyder att jag oxå kommer typ då me!


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Lilla hjärtat då, du kommer bli tvungen att vänja dig att ta prover. Tänk på det lilla knytet <3

2011-01-31 @ 20:12:19
Postat av: Carina

Du kommer få ta mängder med blodprov... Vidrigt men nödvändigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback