Nu har det startat

Nu har de första gästerna ankommit och jag har börjat jobba "på riktigt" igen, hur nice som helst!
Självklart tyckte vulkanen på Island att det var roligt att jävlas med oss första ankomsten så de flesta fick ta en tur till Lissabon för att hämta två flyg medan jag och Stine satt stand by för att åka till vår vanliga flygplats men senare på kvällen kunde vi hämta ett flyg som vanligt, någon dryg timme sent men alla kom hit vilket vi är oerhört glada för.

Pratade med E igår och han vill att jag ska förlja med honom hem till hans ö när jag kommer ner på semestern för att träffa hans bröder och vänner, å så vill han visa mig vart han växte upp. Jag blev helt rörd!
Det är ett stort steg för honom att presentera mig för familj och vänner, och ett stort projekt för honom att ta sig tillbaka till São Vicente. Det blir första gången han åker tillbaka sen han kom till Sal för sex år sen. Vet att det är över åtta veckor kvar till jag åker men att planera de två veckorna vi ska spendera tillsammans får avståndet att kännas lite mindre mellan oss. Vi vet fortfarande inte om och när han kan komma hit och hälsa på heller, han har fortfarande inte fått sitt pass. Jag håller all tummar jag kan för att han får det idag när han går till polisen.

Nu är det dags för lite siestasömn och One Tree Hill, mitt nya beroende - sjukt bra serie. Sen blir det till att jobba lite mer och ikväll blir det middag hos exet. Ska bli skönt att få prata igenom allt i lugn och ro. Kan vi bara ta oss igenom allt tjafs från förr så kan det bli en fantastisk vänskap, han är en av de finaste och djupaste människor jag någonsin träffat.

Kommentarer
Postat av: ms

Sa jag inte att One Tree Hill va bra som fan =)

2010-05-13 @ 15:08:51
Postat av: Isabelle

Ems; haha det är riktigt, jag e hooked som fan nu. Kanske är bättre att sysselsätta mig med det än ...(ja du vet) dock...

2010-05-13 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback