Crappy day

Riktigt dålig dag idag. Ingen egentlig anledning men jag kände bara när jag vaknade att det inte skulle bli en bra dag och mitt humör suger. Jag vet vilket helvete det är med distansrelationer och ändå ger jag mig lik förbannat in i det igen. Allt är fortfarande bra och det har inte hänt något men en dag som denna så saknar jag honom, att få krypa upp i hans famn och bara få mysa. Ikväll får vi iaf kliva in i vår egna värld under vårt (näst intill) dagliga telefonsamtal. Kan knappt vänta... Å imorgon blir säkert allt bättre igen.

Kommentarer
Postat av: Ems

Det går alltid upp och ner huni! Men de bra överväger alltid de dåligt. och ärligt talat, det är nästan alltid bra! =)

2010-05-09 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback