I väntans tider

Var i stockholm förra veckan. Mycket mycket trevligt men tyvärr hann jag som vanligt inte träffa alla jag ville, men det är dessvärre så det är. Dagarna på huvudkontoret var oerhört bra och intressanta. Hade dock önskat att få ta med mig all den energi det gav mig direkt ner till vinterns utmaningar men istället sitter jag nu här igen, tillbaka på Mallorca, och känner hur rastlösheten kryper i kroppen. En vecka kvar, en vecka av packande, städande och tidsavsittande. Dagen som jag väntat på sen i våras närmar sig dock. Fort går det inte men om bara en vecka är jag äntligen på väg till Cabo Verde!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag är så stolt över dig, älskling!

Har pratat med Birgitta (Limpans fru) och hon ska säga till när hon får en flygning till Kap Verde på schemat. Så du får väl skriva vad du saknar (mer än mig) när du kommer dit.

Puss puss

2009-10-01 @ 16:28:10
Postat av: Mamsing

lissanw är mitt kontaktnamn.Vi hörs. Kram

2009-10-05 @ 21:00:59
Postat av: criola

Blogga från cabo verde. Är därifrån och är sugen på att höra vad du tycker och se bilder. =) ha det trevligt. Tchau (hejdå på creol)

2009-10-07 @ 15:11:31
Postat av: tessan

hej darling.. jo det stämmer, iam back on the island.. jag har mycket att berätta för dig.. och nej jag är inte med robban längre, det är en lång historia men ändå ganska kort. vad är din mail adress så jag kan maila numret.. puss

2009-10-08 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback