Huvudet upp å fötterna ner

Ja här händer det grejer... Har fått en del att lösa på den svenska fronten, vi får la se hur det går där.
Fyller ju år på onsdag, blir lugnt å skönt. Jag å Suvi har bokat in en natt på 5* hotell, ska bli helt fantastiskt!
Har fått datum oxå, eller ja typ iaf... Åker den 9e eller 10e april via sthlm. En eller två nätter hemma innan jag åker ner till sommardestination. Hos vem kan jag sova?
Ikväll har vi stängt ner servicen på jobbet för att besöka karnivalen och se paraden som börjar om en halvtimme. Bara nere en snabbis för att fixa det sista.
Men nu blir det karnival!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Skruttan, du vet att du alltid är välkommen om du inte får något annat boende.//Puss

2009-03-09 @ 15:10:49
Postat av: Carina

Du får alltid bo hos mig det vet du.

Postat av: Ann

Kenneth är inte hemma den 10-11 april. Typiskt! Men ni ses i alla fall på Teneriffa den 6-7 en sista gång denna säsong ...

Kram

2009-03-14 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback