Destbyte

Igår lämnade jag Suvi på flygplatsen...
En hel månad till vi ses igen å då blir det på Mallorca. Kommer bli tuffa dagar, jag gillar inte distansförhållanden... Been there, done that å det gick ju som det gick. Men men, en månad... En lång månad men det ska gå!

Har fått min biljett nu iaf så nu är det färdigbollat!
14 april åker jag hem till Stockholmslandet med DK och den 18 åker jag ner till min sommarbostad å även då med DK... Pappa, får jag sällskap på någon av dem? Vore askul!

Nähäpp, dags att jobba å få dagen att gå.
Vi hörs!


Fiffla: Tack sms'et gumman! Ring när du vill eller maila. Facebook finns ju me =) Hoppas Panamalandet är bra för dig

Kommentarer
Postat av: Carina

Kommer nog bli jättebra gumman. En månad går fort :)

Postat av: Ann

Kenneth har LPA den 15:de och en PMI turn-a-round den 25:e april. Han är ledig både 14:de och 18:e ... Typiskt! Men vi ska kolla upp vem som flyger dig.

Kram

2009-03-25 @ 13:06:35
Postat av: Anonym

DK1802? Då får du åka med Kicki Eriksson, Göran Hultberg, Rose-Marie Cronerud m fl.



Med DK125 blir det Jonny Holmberg, Grete Ossawy Brekke och Marianne Sandén bl a.

2009-03-25 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback