Carina på besök på Teneriffa

Jahapp, då har Carina hunnit va här en hel vecka och min roomie Helle har åkt hem till Danmark igen så just nu är jag alldeles ensam.

Veckan Carina var här var alldeles för kort men riktigt välbehövd!
Sjukt kul att ha henne här på besök, att få skvallra å uppdatera. Känns inte som om det blivit ordentligt gjort sen besöket på Madeira för nästan två år sen.

Den här veckan är det mycket som ska göras innan det bär av mot den kalla hufvudstaden på söndag. Den veckan lär bli minst lika hektisk men ack så kul att få träffa familj och en del vänner igen. Å inte minst min kärlek, som jag inte sett på två veckor nu... *mys*

Kommentarer
Postat av: fifflan

jag drömde att vi möttes på kontoret på madeira inatt! du hade ditt gula linne på dej! hahaha :D det är fanimej dags att ses snart! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback