En kanarisk vinter har börjat



Då har jag så varit på Teneriffa ett par dagar.
Kom i onsdagskväll tillsammans med min destinationschef Christian. Vi blev upphämtade av Eric och Rie som jag jobbade med i Thailandet. Rie är min manager i vinter, vilket är helt fantastiskt!
Kom till Los Gigantes och fick min lägenhet. Kan inte säga annat än att jag är bortskämd =)



Inte illa, eller hur...?

I fredags var vi nere i Playa de las Americas och åt middag med de andra teamen där nere. En riktigt trevlig kväll. Lugn å skön för min del då jag var chaufför hem på natten.



Har oxå hunnit med en utflykt upp till Teide. Har man bott på Madeira så känns det inte så speciellt, men det är en fin utflykt.



Jag känner att denna säsongen kommer att bli riktigt bra. Vi funkar riktigt bra ihop alla jag träffat på ön och det är kul att ha fått återgått till "det riktiga guidejobbet".
Visst saknar jag mitt Portugalien, helt otroligt mycket. S finns i mina tankar konstant och Ems saknas som fan. Lär nog sakna det hela vintern, precis som jag fortfarande saknar Madeira, men jag vet att jag kommer tillbaka dit i april. Det bara måste jag!

Nope, nu är det dags att gå hem och byta om till uniformen. De första gästerna anländer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Guud va glá ja blir Bells! =) Du som var så orolig för detta me Teneriffa... Å ja bortskämd är du alltid, de va ingen dålig lägenhet de inte... a de bäst! =) Pöss Maria

Postat av: tessan

hej bells! vad fint det ser ut, och det är skönt att du triv med det du gör.. jag saknar dig varje dag. kramis

2008-10-09 @ 14:05:01
Postat av: heist

hallå, vad har du för plans? jag hänger inte med alls bellabus. //madyhest

2008-10-13 @ 19:15:29
URL: http://www.madeirafinest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback