Forsta halva av studdyveckan

Herregud va trott man blir avv att va ute hela dagarna i 36gradig varme!
Mycket att halla reda pa i huvudet men kul ar det. Idag har jag varit pa snorkeltur pa Bamboo Island precis utanfor PhiPhi och pa lordag ska jag rida elefant. Annars sa foljer jag mest stackars Emilia pa service och transfers. Inga utflykter har som vi har men det ser ut som att vi iaf kommer att fa en om ett par veckor. Men det ar bra utan massa utflykter for da hinner man lara sig det som ar gemensamt for alla resmalen ordentligt och sa far man hoppas pa utflykter pa nasta. Men jag och Lis forsoker ta oss runt pa egen hand sa mycket som mojligt, det ar ju kul att se =)

Thainummer finnes for den som onskar men det gar precis lika bra att messa pa den svenska, men ring inte pa den for det ar DYRT!
Men som sagt, sms funkar ju det med =)
Ta hand om er alla sa hors vi snart igen.

Kommentarer
Postat av: mady

hej babe!
jag flyttar upp till emelie & matilda imorrn & på lördag hyr jag maria & emelie bil, då går det ordentliga flyttlasset iväg & sen åker vi till canico för bowling & tydligen supergod prego! (ingen alkohol denna helg! & luis har börjat höra av sej! :P)

roligt att läsa din blogg. du verkar trivas där borta. ska spara en massa pengar & nästa solsemester blir lätt till thailandet iallafall!

saknar dej!
Puss&kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback