Tristess

Snacka om att jag tror jag dör snart. Så sjukt tråkigt att ligga hemma. Å just ligga är det enda jag orkar. Så fort jag sätter mig upp slår huvudvärken till å det med en sjuklig kraft, halsen gör så ont att jag knappt orkar prata å förkylningen har slagit till nu oxå. Tack och lov vaknade jag imorse utan feber. Så skönt att slippa svettas ihjäl helt utan anledningmen jag skulle uppskatta att bli lite mera frisk snart. Dör jag inte av att va sjuk så dör jag snart av tristessen att inte orka göra ngt. Har inte ens orkat laga mat men idag måste jag för jag e så sjukt hungrig. Funkar inte att leva på bananer, borde ju kunna få behålla lite pasta eller ngt iaf...

Min kära vän från den gamla tiden släppte skiva igår. Ligger och lyssnar på den och på hans gamla skivor och minns mitt förra liv. Fy fan va jag skattar mig lycklig över att jag är där jag är idag när jag tänker på alla som jag umgicks med då. Så stolt över min vän så att det är sjukt, han kan verkligen gå med huvudet högt. Fortsätt kämpa, du e värd dina barn!

Nä men det är väl lika bra att försöka sova bort några timmar till då, så att den dagen oxå kan ta slut ngngång å jag kan få bli frisk ngn jävla dag.
Längtar hem alldeles sjukt nu! 22 dagar kvar sen e jag hemma. Stannar nog inte alltför länge på hemmaplan om inget oförutsett händer. Men att få krama på familj och vänner och få leva ett lite normal liv en stund ska blir så skönt.

Men Anne: Vad önskar du dig när du blir tant?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback