Lägenheten


På allmän begäran kommer nu bilder på lägenheten. Har ju bott här i 10 veckor nu. Sjukt va tiden går fort här!

Är redan inne på person nummer fyra som kombo. Maria har flyttat ner till en lägenheten där hon har större säng (hon bodde ju i rummet som vi nu hr som gästrum), Magnus har flyttat till en lägenhet närmare jobbet (även han bodde i gästrummet)och Ingela har åkt hem till Sverige. Nu bor jag med Tessan, en galen liten skånetös. Riktigt härlig tjej, trots att hon är dansk ;-)


Bild 1-5: mitt nya rum och mitt egna badrum

Bild 6-7: vardagsrummet

Bild 8-9: köket med ismaskin på frysen =)

Bild 10-11: utsikten från vår gemensamma balkong

Bild 12: gästrummet


Så ser det alltså ut där jag numera bor. Trivs jättebra både i lägenheten och på ön. Saknar er därhemma och jag kommer att komma hem på semester så fort jag sparat ihop pengar till en flygbiljett och hittat någonstans att bo i stockholm. Hoppas väl på att komma oktober/november iaf.
Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Äntligen får jag se hur du bor. Vilken kanonlägenhet!!!

2007-05-12 @ 20:41:13
Postat av: Carina

Du får ju bo hos mig såklart :)

Postat av: Biggis

vilken fin lägenhet. däremot kommer socialsekreteraren fram när jag läser bloggen. har precis varit på utb i missbruk. tror jag ska skicka ett frågeformulär som du får fylla i så jag vet om du är i riszonen eller inte.härligt att höra att allt är bra med dig. Pontus har kommit in på sin gymnasielinje (el)vilket känns skönt.Alla hälsar så gott. kramar från gudmor

2007-05-13 @ 18:50:44
URL: http://bella82.blogg.se
Postat av: Jan George

F R E S H ;)

2007-05-28 @ 22:14:48
URL: http://www.jan-george.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback