Helg igen

Går det att åstakomma samma lycka som förra helgen... Tveksamt alltså. Men det har börjat bra. FX efter jobbet, som vanligt på fredagarna. Å sen drog halva gänget upp i bergen för sedvanlig fredagsfotboll mot portugiserna. Jag å Ingela e hemma en sväng för att byta om å sminka oss. Ikväll blir det ganska så lugnt för min del. Ska ju ner till Therese &co å sola imorgon. De har störst pool å vi har ingen så det blir kalasbra =) Å sen är det ju St patricks Day imorgon så då är det enligt rykten ingen idé att ha några planer för söndagen.

Annars gör benet ont as hell men nu har jag fått på ordentligt stödbandage iaf. Skulle ha gått en röd Levada imorgon men det för vänta till benet mår bra. Just nu är det bara dumt, hur gärna jag än vill. Så Anne, ta med dig sköna skor när du kommer ner för Levada Måste man tydligen uppleva =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback