Jobb å Jobb

Sitter på jobbet å filosoferar. Humöret går verkligen upp å ner idag. Å ändå har jag inte slutat röka än...
Jävla tur att karlarna här uppe e så sjukt snygga så att man har ngt att titta på iaf =) Syftar givetvis på en viss karl som ser sjukt porrigt bra ut, sinnesjukt att kroppen kan få ett eget liv bara för att ögonen dreglar...

Jävla skit att vi ska ha den säkerhet vi har i det här huset. Hade så gärna visat den fina karln, eller jag menar såklart hur det ser ut på min arbetsplats =) när Carina ändå var här å åt lunch med mig. Men men, får väl dregla vidare i min ensamhet då (ingen av mina vänner som tror att det finns ngra godingar här iaf) =P

Men jag dreglar på... =P

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag vet vem det är;)

2007-01-08 @ 15:16:46
Postat av: Carina

Jag får titta en annan gång =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback