Tessan 25

Igår var det middag och lite före-jul-mys hos mamma och Kentha. Jättemysigt. Kul att träffa alla dem igen och hinna träffa Angelica och Stefan innan de åker till New York över jul.
Efter middagen sprang jag snabbt över till mormor och morfar och sa hej (hinner ju prata mer med dem på julafton) sen vidare till Tessan som hade fått låna sina föräldrars hur för sin 25års fest. Där träffades mycket kul folk och det sjngs Singstar till halsen skrek att den inte ville mer. Då var klockan två och det var dags att åka hem.  Tack Anna och Fredrik för lånet av bilen!

Imorse vaknade jag av väckarklockan kl 11. Bara att hoppa in i duschen, på med sminket och iväg igen. Lämnade bilen hos Anna och Fredrik sen satte jag mig på tunnelbanan och begav mig till Hornstull för lite glöggmingel hos Anna och Johannes. Riktigt mysigt som alltid hos dem.
Efter detta begav jag mig vidare in till stan och mötte upp pappa. Tog en promenad och pratade massor. Slutade med en god Thaimiddag på Ö-malm.

Ska träffa honom imorgon igen. Lika bra att passa på nu när e gräsänkling å få lite egotid med honom =)

Nu e jag däremot helt slut å ska somna till en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback