Skrivet 03/12/07 Barra Do Cunhau


Igår var det grillfest. Först tittade vi på indiandans. Trots att de var osynkade och inte riktigt visste vad de skulle göra, mer än en kille som hade stenkoll, så var det jättebra. Efter dansen så var det matdags. Massa grillat å massa vin. Efter en stund tyckte vi som fortfarande höll igång att det var dags för dans. Vi begav oss in till matsalen å lånade hotellets stereo och poppade järnet =)

Jag orkade väl hålla mig uppe till strax före midnatt innan jag däckade. Till mitt försvar kan jag ju säga att man inte brukar va vaken längre än till senast 20 vanliga kvällar å alla brukar va uppe före 7.

Idag har jag den huvudvärk jag förtjänar men det är värt för vi hade riktigt trevligt. Imorgon ska jag till Pipa och på onsdag har vi som kom samtidigt bestämt oss för en grillkväll på någon restaurang nere i byn, trevligt med lite omväxling. Ska försöka hitta ett internetcafé i Pipa me för nätverkskortet på den här datorn strejkar fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback