Julafton

image322

Somnade i soffan så nacken gör ont idag. Men det är Jukafton så det får göra hur ont som helst, inget kan förstöra mitt humör idag. Fick ett telefonsamtal för en liten stund sen som gjorde mig väldigt väldigt glad. Även om det är ännu svårare att försöka för en portugisisk konversation över telefon än de problem vi hade IRL men satan vad glad jag blev av att han ringde =)

Har jobbat i helgen. Stått ute och frysit som en gnu och sålt presentkort för ATG. De som jobbade inne i butiken var jättegulliga och ena tjejen och jag fan varandra direkt. En jättego tjej verkligen. Tack för julklappen Therese! Jag vann =)
Å Madde, hennes bror som oxå jobbar där ska du på dejt med när du kommer till sthlm. Han var grymt snygg så jag kunde bara inte låta bli att fixa en dejt till dig =P

Nu är det snart dags att lägga sig i ett varmt bad å sen ska jag bege mig till Erikssons för att leka en stund med pappas släkt. Har inte träffat dem sedan februari så det ska bli sjukt kul!
Lagom till Kalle så beger jag mig vidare till mamma där vi ska äta å dricka å spela norrland osv halva natten som vanligt. Just wonderful med jul!!!


Önskar dock att jag kunde befinna mig i casa de Fia, Matilda och Färm ikväll men jag har er i mina tankar. Hoppas ju på att kunna komma om bara tre veckor så då får jag pussa på er då.

GOD JUL!!!


Kommentarer
Postat av: madish

du fattas mej

2007-12-24 @ 13:26:32
Postat av: Carina

God Jul gumman :)

Postat av: Emelie

Spela Norrland? Bähh vad är det för spel. Spela Skåne måste ju vara ett roligare spel! Hoppas du har haft en bra jul! Jag hörde någonting om en julklapp och den skulle vara någon i egen hög person? Hehe! Tack för att du läste min blogg :P blev så glad så jag får nästan skriva ett inlägg til! Ta hand om dig vännen! Kramar från Konstapel Färm

2007-12-27 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback