Städa

Jag borde egentligen städa men som vanligt lär jag väl vänta med det till sista minuten. På fredag kommer mäklaren och en fotograf för att ta bilder på lägenheten. Vi håller på att förbereda för att kunna sälja så fort som möjligt när vi hittat något vi vill ha, än så länge ingen panik.
Insåg när hon var här idag att vi verkligen är i behov av större redan nu. Det är så sjukt mycket saker som vi måste ta bort för att kunnda få snygga bilder. Vill knappt tänka på hur mycket som sen behöver flyttas ner i källaren när det är dags för visningar. *pust*

Btw; jag å mäklaren gick i samma skola i gymnasiet å är uppväxta i närheten av varandra! Vi hade ingen aning förrän vi idag pratade lite löst om västerort å hon frågade om jag var från den sidan. Ja, sen rullade det på. Skiljer bara ett år mellan oss å vi har en hel del gemensamma vänner. Tycker mig känna igen henne men kan inte placera. Riktigt kul iaf :)
Dessutom är hennes assistent en gammal guidekollega som jag jobbade med i Portugal sommaren 2008. Snacka om att världen är bra liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback