Julbord

Har varit så himla inne på att gå på julshow. Vill verkligen ta med Ari på det men med tanke på hur han jobbar just nu så är det uteslutet. Blir julshow med mamma, Angelica å co och förhppningsvis kan jag även gå på min kära vän Fredriks julkonsert "Jul i Vasastan".

Istället för julshow har jag nu börjat kolla olika julbord. Gjorde julskinka igår (ja, jag vet att jag är tidig men hallå! Jag har faktiskt inte firat jul i Sverige på 4 år) som jag njöööt av tillsammans med utsökt julmust. Så nu är jag helt inne i julen. Å det är faktiskt inte långt kvar nu till det är hel legitimt :)
Hittade något som jag tror kan passa herrn i huset (jag tar ju i princip vad som helst som har med jul och mat att göra :) ), nämligen en julbordskryssning. Kapellskär-Mariehamn en eftermiddag 15-19:30. Han gillar kryssningsbåtar å taxfree, jag gillar julmat - perfekt konbination och något som går att ta med Eros på utan att det blir för stort projekt.

Hmm, riktigt sugen nu :)

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Underbara dotter:)

2011-11-02 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback