Quality time med kärleken

När jag kom till jobbet i torsdags insåg jag att jag skulle va ledig fredagen å sen jobba helg. Började då fundera på hur vi skulle spendera den dagen på bästa sätt då kärleken oxå var ledig. Kom att tänka på att vi kunde testa ett av de hotellen jag bokar rum för som ligger i närheten. Mailade och rum fanns kvar så då bestämde vi att vi skulle lyxa till det med hotellnatt en bit ifrån där vi bor.

Strax efter lunch var det så lugnt å faktiskt tråkigt på kontoret så jag frågade om den stackars gravida kvinnan kunde få gå hem tidigare å tänk, det fick hon :)

Så hem å packa en liten väska å så begav vi oss till Eskilstuna där vi checkade in på ett supermysigt hotell. Evelina och Vander kom från Västerås å åt en mysig middag med oss. Blev en riktigt mysig kväll men oerhört god natts sömn.

Vaknade på morgonen, åt en god frukost och sen begav vi oss till Västerås för ännu mer kvalitetstid med Evelina och Vander. Dagen gick alldeles för fort å vi hade supermys hela dagen. Eller nja, inte riktigt hela då... Min kära karl tyckte att det var en bra idé att ramla av cykeln å skrapa upp halva sig. Händer, armbågar, höft, knän och fötter. Tack och lov klarade ansiktet sig den här gången å inget behövde sys. Men stackarn hade ont med alla dessa ytliga sår.

Allt som allt hade vi ett par supermysiga dagar som verkligen behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback