Ont i kroppen

Igår var jag verkligen helt slut!
Men mormor skulle firas så vi åkte dit för att mysa med släkten en stund å det var verkligen supermys. Kunde dock knappt somna för att jag var så trött å det spände överallt av all vätska, men till slut gick det.

Idag mår jag dock fortfarande skit. Sitter på kontoret och har ont i varenda led, fötterna är inte längre enorma men stora och huvudet är riktigt tungt. Trots det fantastiska vädret blir det troligen horizontalläge hela helgen. Hoppas på att ha orka att grilla hos Jennie å Joel imorgon, vore så kul att träffa dem en sväng. Å sen har jag en lägenhet i stort behov av en dammsugare. Måste verkligen hitta energi till det me.

Må morgondagen bli en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback