Mysbra dag

Idag är en sån där mysbra dag. Skitväder för första gången i sommar och jag är trött som satan men har en sån där riktig myskänsla i kroppen.
Precis pratat med prinsen som är ledig idag och ligger hemma å kollar film. Det gillar vi. Hade varit gött att vara där och glott på film med honom men nu är det bara tre veckor kvar. Njuter för fullt av livet är så länge och idga är det hög mysfaktor.

Nu blir det middag med mamma å co och sen blir det bilutflykter i tre dagar. Sweet!
Eller nja, bil för dem i tre dagar å två för mig. Shopping och utflykt till Lissabon på lördag står på schemat emellan.

Kommentarer
Postat av: Lilla Syster

Åååå jag vill också åka bil i flera dagar med er! Shoppa å äta å allt som ni ska göra!!!!



När jag blir av med det här nedra xamensarbetet ska jag ta mig tusan ge mig själv något skoj!



Å för att inte tala om när jag tar examen!!! :)



Hoppas ni får riktigt härliga dagar tillsammans/



Puss å kramar

2010-09-24 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback