Fiffla på besök



Fia har nu varit här i fyra dagar å hälsat på. Fyra dagar fyllda av skratt, fest å minnen. Det kändes verkligen inte som att det var tre hela år sen vi sågs. Samtidigt som tiden gick fort kändes det som om vi aldrig skillts åt heller, bara bytt plats lite grann. Märkligt men mycket trevligt.
Något som dock inte var så trevligt var att min telefon blev stulen. Så nu har jag inga nummer kvar till folk och en hel del bilder är även borta. Ledsamt men för att va den första telefonen ever jag blir av med så är det ok. Blir till att besöka första bästa Telenorbutik när jag åker till Stockholm å shoppa mig en ny.

Jag å Fia gjorde iaf Lissabon by night riktigt osäkert. Vi hittade några kubanska barer och klubbar så en hel del dans blev det vilket jag verkligen har saknat. Lyckorus utan dess like är jag i efter denna helg!
Nu är Fia på Madeira och jag tillbaka hemma i Monte Gordo. Den här helgen kan jag leva på resten av säsongen. Å nästa vecka kommer mamma me =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback