Festival

Årets stora musikfestival har ägt rum på Sal i helgen. En riktig superfest som jag verkligen önskat att få va med om. Det var tydligen en riktigt succé. Kärleken fick sig dock alldeles för mycket att dricka under helgen och trots att han skött sig på en front är jag inte den stoltaste över att bära hans ring just nu. Kulturskillnader kan ibland stå mig upp i halsen!
Å självklart dog hans jävla batterier på telefonen igår medan laddaren var på jobbet, där han inte var... Men men, molnen lär skingras under kvällen då vi får en chans att prata igenom ett å annat. Han har redan ringt idag som en ledsen hundvalp men så lätt kommer han inte undan när jag är på det här humöret, det vet han oxå...
Ibland är verkligen självklara saker så svåra. Tydligen är allt inte lika självklart i alla kulturer, märkligt. Där kan andra saker va självklara som jag och den kultur jag är uppväxt med inte förstår sig på alls =/

Well well, 22 dagar till Sverige och 26 dagar till dess att jag äntligen får återse min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback