Jobb, jobb och någonting annat

Här jobbas det mer än jag någonsin gjort *puh* å vi e alla mest trötta hela tiden, så sjukt trötta. Men igår trotsade vi det för ett par drinkar på Calema. Jag ville verkligen inte gå hem men min arbetsmoral sa åt mig att göra det iaf vid en något sånär lämplig tidpunkt så idag mår jag faktiskt helt ok. Även om jag är trött som en gris.

När jag så inte jobbar eller sover så håller vi på med lite annat som även det tar mycket av vår tid. Ett fåtal vet vad som är på gång men när allt är i hamn så lovar jag att hela världen ska få veta. Just nu är det oerhört arbetssamt och tidskrävande men resultatet blir min dröm =)

Kommentarer
Postat av: fia

kör hårt! jag väntar med spänning! <3

2010-10-28 @ 19:35:30
Postat av: Mamsing

???????

2010-10-29 @ 15:40:11
Postat av: Janne & Ulla

Hej Bellami!

Vi håller alla tummar vi har för att Du skall vara frisk idag!!!Vill samidigt gratta Dig på Din namnsdag! Hoppas att Du får det riktigt trevligt på konserten, men framför all att Du får tillbaka Din hälsa!

Puss & Kram!

M&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback