En vecka har gått

En vecka har gått sen jag kom tillbaka till ön. En vecka som har gått oerhört fort men samtidigt så känns det som att jag varit här väldigt länge.
Igår till exempel så pratade vi om uteliv och sånt och jag kläckte ur mig att "shit, jag har verkligen inte varit ute sen kvällen jag kom!". Då sa min goa finska kollega Maria att "men Isabelle, du har ju bara varit här en vecka" HaHa känns som om jag varit här en månad minst men blivit en tråkig hemmafru eller något. Vi har verkligen myst massor. Varit både i Santa Maria och i Espargos med vänner och familj samtidigt som vi haft en del tid på egen hand.
Internet och tid är en bristvara just nu (som alltid i början av en ny säsong) men snart är jag tillbaka i mitt vanliga lunk igen.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Någon tråkig hemmafru tror jag aldrig att du kommer att bli mitt hjärta-:)

2010-10-25 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback