Anledning till trötthet

Igår kväll insåg jag varför jag varit så trött de senaste dagarna, eller iaf en konsekvens utav det. Jag tappade rösten, fick asont i halsen å hög feber. Idag har jag shoppat feberbedsättande och halsmedicin vilket gjort att halsen är mycket bättre men febern är kvar och jag är helt groggy.
Hoppas verkligen att jag är bättre imorgon!
För imorgon kväll ska vi flyga till Santiago och gå på konsert med Akon!!!!!!!
Bara över natten, vi är tillbaka igen söndag morgon. Ser verkligen fram emot och hoppas enormt att jag blir bättre till dess. Om inte annat lär jag säkert ligga tokdäckad de kommande dagarna. Finns en enda anledning till att jag är på jobbet idag... Håller alla tummar jag kan för att det här ska försvinna unedr natten.

Kommentarer
Postat av: fia

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?! jag vill också!!

2010-10-29 @ 23:47:00
Postat av: Mamsing

Håller också tummarna att du blir bättre <3 Ha så kul på konserten-:)

2010-10-30 @ 12:19:08
Postat av: Mamsing

Asch då, missade din dag igår. Men grattis i efterskott, hjärtat!

2010-10-31 @ 16:09:44
Postat av: LillaSyster

FY FASEN va coolt! Akon live i Afrika kan det bli större än så?!



Jag håller tummarna hela tiden men nu blir jag lite förvirrad av vilken anledning kära syster!!!!!



Idag gör jag det för min egen skull... Viktigt hemligt möte i eftermiddag!!!! De du ;)



Ta hand om dig och krya på dig!

Puss

2010-11-01 @ 10:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback