Bio och bbq

I onsdags åkte vi till Tavira för middag och bio. Jag och Betty tog en snabbsushi, första sushin sen september förra året så ni kan nog tänka er hur himmelskt den smakade *mmm*
Efter det så var det dags för SATC2 mikket mikket bra film och bio är alltid kul eftersom det blivit en lyxvara sen jag gav mig in i guidelivet.

Igår var det så dags att besöka Henna och hennes pojkvän Vellhu i deras hus i Manta Rota. Tillsammans med deras vänner från Finland, Betty och Joel med vän så åt vi en trevlig middag. Lite mycket spring in och ut blev det dock, regnet kunde inte riktigt bestämma sig för om det skulle regna eller inte. Efter middagen kom gullePedro och hämtade mig för lite drinkar på 42an tillsammans med Annika och hennes finska vänner som är här på besök.
Mycket trevlig vecka so far men satan va trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback