Det kliar i min mage

17 dagar kvar till Kap Verde å till jag får träffa Arikson igen. Längtar ihjäl mig!
Men det kliar i magen av nervositet. Nervositet att träffa nästan hela släkten. Inte så att vi ska träffa alla på en å samma dag inte. Nej nej, här ska åkas runt på tre olika öar å hälsas på å hela kitet. Meu Deus!
Annat som kan va på g me. Men det kommer när det kommer, ganska långt in i framtiden men det känns läskigt att faktiskt ha en plan.

Satt igår å hade tråkigt förresten. Kunde bara inte låta bli att morpha våra bilder. *HaHa* Men när man ser en sån söt unge så börjar man ju fundera på det där med barn iaf. Så här skulle alltså mitt å Ariksons barn se ut enligt
www.morphthing.com:


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Isabelle!



Haha...sån fin bild på ert framtida lilla knyte...jättesöt ju! Men vad annat kan man förvänta sig ;) Ja, nu är det inte många dagar kvar tills du får vara hos din kärlek och tillbaka på Kap Verde...suck...jag längtar ju med så in i...Men tiden går ju såå långsamt nu som du vet. Det ser inte ut som om jag kan komma loss från jobbet här i Sverige förrän sista september, så det blir till att inte försöka räkna dagarna utan bara köra loppet ut nu tills jag kan åka.



Sen får du ju inte hålla mig på sträckbänken så länge till med dina framtidsplaner...grrr...jag vill veta NUU..haha. Ta väl hand om dig och jag hoppas vi ses i höst! KRAMAR

2010-07-02 @ 19:52:12
Postat av: Lillasyster

HAhahaha, Nu undrar jag vilken puls mamma och pappa har!!! ;)



Såååå söt! Jag har alltid önskat mig en systerdotter :)



Jag hoppas verkligen att du kommer till kap verde i höst/vinter för dit vill jag med!



Hoppas det är bra annars. Jag har btw köpt en soffa, bord och stolar så det börjar snart att likna ett riktigt hem hos mig :) Love it! Man måste ju förbereda sig för en mörk och kall vinter med varma och mysiga hemmakvällar ;)



Lov U!

2010-07-03 @ 10:44:25
Postat av: Isabelle

Malin; blir alltid så glad av dina kommentarer. SÄnde ett mail till dig ;-)



Lillasyster; härligt att det börjar bli najs hemma hos dig!

Hoppas ju me på Kap Verde, såklart. Har något annat att prata med dig om me men det tar vi på skype. Love you too!

Postat av: Mamsing

Måste ju hålla med om att det var en ursöt unge! Den som lever får se.......

2010-07-05 @ 11:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback