Rökning är kanske en bra idé trots allt...



Jag har gått och varit röksugen till och från sen jag tog min paus från cigaretterna för nästan 11 månader sen. Senaste månaderna har det varit riktigt jobbigt, på riktigt!
Nikotintuggummin och annat bra å ha existernar inte här i Afrika så jag har fått klara mig utan bäst jag kunnat, vad det innebär av humörsvängningar och annan abstinens. Mina nerver har inte mått bra, framför allt utav andra orsaker men avsaknaden utav nikotin har inte direkt lugnat ner mig... Ja, vi vet vad som kommer nu...
För en vecka sen bestä,de jag mig så för att ta en cigarett. Det var ett medvetet val och tillsammans med ett glas vin var det sjukligt gott!
Röker dock inte som förr!!!
Ett par cigaretter under en utekväll har jag bestämt mig för är ok och det står jag för! Dock ska jag under den kommande semestern köpa upp mig på nya nikotintuggummin. DET är vad jag vill men jag måste tänka på mitt eget välmående i alla situationer.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Kämpa på hjärtat!

2010-02-20 @ 10:44:39
Postat av: fia

apap ingen rökning. kom igen nu när du varit så duktig. du kommer ju trilla dit igen! u know it, i know it!

2010-03-08 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback