Nedräkning för semstern

Jag måste börja ta semester tidigare under säsongerna, för energin är helt slut sen ett par veckor nu. På fredag är det iaf dags. Vi jobbar halvdag och sen hoppas jag på att hinna med en katamarantur innan det är dags att åka till flygplatsen. Hade det inte varit för Daniel och Ari så hade jag på riktigt inte överlevt den här säsongen på det sätt jag har, de är det bästa jag har här. Vet att jag sagt det för men kan inte påpekas för många gånger. Daniel fyllde år i lördags, 29 blev han. Hade gärna velat fira det tillsammans med honom men eftersom det var en lördag så åkte de tillbaka till Boavista. Nästa år kanske jag ska söka dit istället?
Anyhow, semestern närmar sig och jag kan inte tro att det verkligen är dags. Tiden kan inte gå nog fort nu... Ska bli helt fantastiskt. Hoppas bara att vi får vårt bagage nr vi kommer fram till Gran Canaria annars kan det bli lite väl mycket shopping, fast det är inte fel det heller =)
Två underbara kanariska- och madeiranska veckor, can't wait!

http://www.thomson.co.uk/cruise/ships/island-escape-ship-details.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback