Off I go again

Eyafjallajökul, vulkanen på Island, har lugnat sig något så strax är det dags för mig att bege mig till Arlanda. Nico är en ängel och skjutsar mig. Om en halvtimme kommer han och då är det dags att bege sig. Det blev ett långt besök i Sverige denna gång eftersom jag inte kom iväg till Marocko. Har hunnit träffa många, en del flera gånger, och haft det helt ok. Nu ska det bli fantastiskt att få komma ner till Portugalien igen. Börjar med att bo i Albufeira ett par dagar för att på tisdag flytta hem till Monte Gordo. Det innebär att det kan ta ett tag innan jag kommer igång med internet och sånt ordentligt men i slutet av nästa vecka så ska det fungera igen. Vet inte hur ofta jag kommer att vara inne i sommar och hur det ser ut med internetmöjligheter men det löser sig, no stress. Nästan allt är nu klart för att Ericson ska komma å hälsa på i slutet utav maj, bara visumet som saknas. Jag ber, önskar och hoppas att allt ska gå vägen och att han ska få sitt visum. Saknar honom sjukt mycket, men det känns bra att prata med honom i telefon. Han ringer nästan varannan dag och facebook finns ju däremellan =) Nä, dags att packa klart och se till att ha plånboken redo för att betala all övervikt. Men bara två väskor den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback