Marockoresan inställd

Tyvärr blir det ingen resa till Marocko imorgon. Vulkanfan på Island slutar inte spruta en massa lava så det hindrar lufttrafiken i nöstan hela europa. Helt sinnes!
Så det blir till att bli kvar i stockholm ett par dagar. Det är i och för sig ganska trevligt. Visst, det är kallt så in i helvete men att hinna träffa familjen en runda till och få umgås mer med syster (som förvisso säkerligen kommer att ha duktig huvudvärk imorgon) är oerhört trevligt.

Nu hoppas jag bara på att jag får komma iväg till Portugal på fredag. Jag behöver komma igång med sommarsäsongen snarast så att jag får annat att tänka på än E. Självklart vill jag ansöka om semester me så att jag i alla fall har ett datum för att få se honom igen. Jag har inte direkt några höga förhoppningar om att det ska hålla till hösten, lite realist är jag, men visst önskar jag att det blir som för Bruno och Ems... Drömma kostar ingenting!

Kommentarer
Postat av: tessan

hur länge kommer du vara i portugal? hade varit skoj att komma dit på semester =) kramis

2010-04-18 @ 20:29:53
Postat av: Isabelle

Tess: till oktober ungefär. Vore superkul om du kom upp! Eller följ med till Kap Verde på semester =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback