Kraftig packningsångest

Åker om mindre än två dygn och just nu borde jag använda tiden till att packa, men jag kan inte. Jag kan verkligen inte förmå mig att packa ner mina saker i väskorna. Jag är inte klar med den här ön, inte på långa vägar. Vet ju att jag måste åka men försöker förtränga det så gott det går. Blir antagligen att sätta alarmet på 6 på måndag morgon å packa alltihop precis innan jag ska åka. Jag får fel i huvudet på det här. Inte blir det bättre av att ha Erixon heller, det gör det inte direkt lättare. 

Well well, får väl går ner till Turtle Shack å försöka få lite sol då.

Men först, bilder på lillasyster från förra veckan. Jag är ju sjukt dålig på att ta fram kameran men ett par bilder lyckades jag få till.


Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Fasiket du kunde ju ha åkt direkt till portugal från kap verde och haft din "semester" där...varför tänkte vi inte på det!

Det kommer gå fint.. Ellen tar hand om dig på flygresan hem :)



Ses snart! Puss och kram och tack för en kanon vecka!! :)

2010-04-10 @ 18:39:07
Postat av: Mamsing

Snygga kisar-:))

2010-04-11 @ 12:25:25
Postat av: Fia

jag vill att du kommer till oslo och hälsar på!

2010-04-11 @ 12:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback