Jag ska flytta!

Om ett par veckor får jag flytta till Palma! Ska bo med en svensk och en dansk tjej från mitt nya team på vårt call center. Det känns faktiskt lite sorgligt att lämna teamet här uppe. Det är ett helt fantastisk team, det bästa jag någonsin varit del av. Dock ska det bli riktigt skönt att slippa pendla (mest Suvi dock) och att behöva planera allt in i minsta detalj och nu faktiskt kunna börja leva lite mer normalt (och socialt igen). Jag ser även fram emot nya arbetsuppgifter och att lära känna det teamet närmare, de verkar va supergoa de me =)

Så sorry lillasyster... Det blir i Palma du får spendera din semester om du vill hälsa på mig. Vi kan ju alltid åka upp till Alcudia när jag är ledig om du vill =)

Men jag säger som han väderAnders på TV4; "Så ser det ut och så får det bli"

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Grattis igen till flytten. Och du är otrolig som inte rökt på så länge!!! Bra jobbat-:))

2009-06-03 @ 14:25:26
Postat av: Tessan

vad kul gumman =) Saknar dig! Puss

2009-06-03 @ 14:57:14
Postat av: Carina

Grattis gumman :) Det är ju superbra :)

Postat av: Lilla syster

Det blir strålandet :) hoppas att jag får åka!!

Har bokat julsemestern nu iaf...härliga miami beach!! tror tom att dem kan viga turister på hotellet hahaha...Stefan kommer aldrig gå med på det :)

Håll tummarna så det blir några dagar för mig i Palma...



Pusss

2009-06-06 @ 15:27:28
Postat av: Morfar & Mormor

Hej Bellami!

STORT GRATTIS till att du lagt av med rökningen!

I nästa vecka reser vi med Din mor och Kentha till Budapest.Och till kommande helg skall vi fira Mormors födelsedag med en Ålands-kryssning.

Hej åhå. När Får Du din dator fixad? Det är så tråkigt att intefå läsa dina roliga texter.

Puss & Kram!M&M

2009-06-29 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback