Tillbaka på ön...

Jahapp, då var man tillbaka på jobbet igen då... Mycket mer än så finns det lixom inte att säga. Slut på energi å ork. Ingen lust till speciellt mycket. Eller en sak lockar ju... men mitt beslut är att satsa på relationen jag har så långt det är möjligt. Det andra får komma i andra hand just nu, men som sagt... vi får se vad som händer framöver.
Fortfarande inget klart besked om sommaren mer än att jag ska till Mallis. Tiden får utvisa vad som händer där me.
Kort å gott så lever jag så i nuet just nu å spenderar så mycket tid jag bara kan med min ängel på denna soliga ö, å det är inte fel =)

Semestern är över iaf, det är ett som är säkert. Både bra å mindre bra känslor fick jag med mig därifrån. En sak är iaf säker, Portugal är hemma!
Underbart är sammanfattningen av de två veckorna, tusen tack mormor å morfar för allt!

Nä, nu är det dags för välkomstmöte. Le å se glad ut =)
Eller som Leon sa; "smile and pretend to be happy" =P

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Kramar, mamsing

2009-02-26 @ 13:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback