Snart slut for denna gang...

Jahapp, snart ar det dags att lamna det fortrollade landet. Har bara en dag kvar innan det ar dags att aka tillbaka till on och min angel. Det kanns helt sjukt att aka harifran igen. Fattar inte varfor jag utsatter mig for det har alls.
Manga tankar har sats i rullning under dessa veckor. Manga kara vanner har besokts o en del har jag lamnat utan besok av olika anledningar...
Det ska bli gott att komma tillbaka till min angel iaf. Saknar henne massor! O telefonrakningen blir nog glad over att vi e tillsammans igen =)
Mycket intensivt kommer det att bli de narmaste veckorna. Manga tankar som ska redas ut innan hon aker till Mallis (typ fyra langa veckor fore mig).
Men allt loser sig pa basta satt, det gor det alltid. Vi far se vad utgangen av denna sommar blir...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli toppen ska du se :) Allt brukar ju bli det tillslut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback