Inget resultat

Tyvärr blev det inga goda nyheter för mig igår. Fick visserligen en placering på samma destination som Suvi men jag har beslutat mig för att tack nej. Det gör att det tar ett par veckor till innan jag vet vart jag ska till sommaren. Är dock oerhört glad för Suvis skull! Hon fick precis vad hon vile ha och förtjänar =)

Den långa väntan på beskedet igår har gjort att min nacke har låst sig av all nervositet och vägrar släppa. Idag är ingen bra semesterdag. Ska göra mitt bästa för att undvika att ha semester under sökningsperiod någon mer...

Kommentarer
Postat av: fia

hej stump! fick sms av dej häromdagen, men vet inte om det var menat till mej? var en glad överraskning iaf! :) hoppas du får nåt bra ställe till sommaren! vi hörs av, puss

2009-02-14 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback