Åter i Portugalien

Äntligen tillbaka i Portugalien!

Det var en helt obeskrivlig känsla att gå in på Bar42 i tisdags kväll. Det såg bekant ut, ny inredning men ändå samma atmosfär och personalen fanns på plats. =)

Riktigt kul att ta en kaffe och prata, prata å prata. Dock saknades mina kära kollegor å mina vänner, en märklig känsla. Dock har något hänt i mitt liv på den korta tid som gått sen jag åkte härifrån, något som stavas med fyra bokstäver... Suvi. Det kändes som en självklarhet att hon skulle va där med mig, inte va kvar på ön.

Nåväl...

Efter en kaffe i Monte Gordo begav jag mig så vidare till Albufeira där Mormor å Morfar väntade på mig. Helt fantastiskt kul att träffa dem!


Vi har haft det kalas sen jag kom. Igår promenerade vi på stranden och hade det mys. Just nu är de i Ayamonte i Spanien å jag ska träffa Ems Bruno för en kaffe. Sen är det bara att vänta på att Christian ringer å talar om vart de tycker att jag ska jobba i sommar... Bara att hålla tummarna nu...


Å ja, ni SKA få veta så snart allt e klart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback