Semester!

Då var det beviljat, bokat och klart!
19 februari flyger vi till ön Santiago och vidare till Cran Canaria där vi landar 4.30 på morgonen. Samma kväll lämnar vi den ön ombord på ett kryssningsfartyg. 21/2 spenderar vi på La Palma, 22/2 ankommer vi 8.00 till Funchal - Madeiraland!!! Där stannar vi till 23.30 innan vi beger oss mot Agadir och sedan Lanzarote innan vi den 26/2 landar på Teneriffa. Väl på Teneriffa stannar vi till 3/3 då vi åker tillbaka hit till Sal för att koppla av fram till och med den 6/3.
Jag kan knappt vänta till dess att jag sätter mina fotar tillbaka på Madeira, om så bara för en dag!
Å Pappa - vore skitkul om du kom till TFS! En kväll på In & Out tillsammans - oslagbart! Å du förresten... Skype är en oerhört bra uppfinning ;-)

Här rullar det på som förr. Värmen är tillbaka så jag njuter av den samtidigt som jag försöker umgås med Pedro och pojkarna så mycket jag hinner. Pedro berättade igår att han snart kommer att åka härifrån, hans kontrakt går ut och han ska tillbaka till Frankrike - efter en snabb visit hemma på Madeira. Det kommer att bli så sjukt jobbigt att säga hej då till honom den här gången. Han har kommit att betyda en hel del och han har satt fart på mina tankar och framtidsplaner igen efter att de legat på hold ett tag.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Å vilken härlig resa ni kommer att göra!

2009-12-14 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback