Feliz Natal!

    

Idag är det julafton. Det känns väldigt långt borta idag. Var ute med min älsklingskillar igår för att ha lite julmys eftersom att de åker till Boavista idag å stannar hela julen. Kvällen blev lång, drinkar och champange flödade. Sötnosarna gav mig ett armband i julklapp och tog väl hand om mig (läs: vägrade låta mig gå hem å sova) nästan hela natten. Tillslut fick jag åka hem och de såg till att följa mig till dörren. En helt fantastisk kväll med fantastiska människor.
Idag mår jag dock verkligen som jag förtjänar... Men det är det värt =)
Ska iväg å shoppa det sista för dagens bravader nu. Hem å laga den sista maten och sen är det dags för poolparty, julmiddag med teamet med julskinka å lax! å sen blir det fest ikväll för de som orkar. Tror dock inte att jag inkluderar mig i den skaran =)

Önskar lite att jag kunde vara hos mamma å Kentha med hela gänget å spela Norrland enligt gammal å go tradition. Men Kap Verde kommer som en ritkigt go tvåa =)

Massa God Jul alla!!!


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Hej. Du kan vara lugn. I år blev det ingen norrland. Du var ju inte här! Pözz

2009-12-25 @ 00:30:45
Postat av: tessan

tack för samtalet, jag kände också att tessan och bella behövde det!! Saknar dig vännen, LÄNGTAR så tills du kommer =)

2009-12-26 @ 14:37:25
Postat av: Pappa o Ann

Hej älsklingen! God fortsättning! Vi har haft en väldigt lugn julhelg. K har jobbat julafton och flyger även idag. Men, men, det ger ju många härliga komp-dagar till Mallis i maj! Jippi! Vi gör allt för att K ska kunna komma till Teneriffa i slutet av februari. Antingen blir det som idag – lördag till söndag. Eller lördag till måndag kväll. Vi får se. Puss o kramar från alla oss till alla er.

2009-12-26 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback